FANDOM

Smosh: The Movie
SmoshMovie2015
Reżyser Alex Winter
Producent Brian Robbins
Scenarzysta Eric Falconer
operator Joe DeSalvo
Państwo USA
rok 22 lipca 2015

Smosh: The Movie to amerykańska komedia wyprodukowana 22 lipca 2015 przez firmę Lionsgate Films. Jako Główni bohaterowie występuje Anthony Padilla i Ian Hecox.

Fabuła Edytuj

Ian i Anthony są najlepszymi przyjaciółmi i żyją razem w małym domku razem z rodzicami Iana. Hecox siedzi w domu cały dzień oglądając filmy na youtube, podczas gdy jego przyjaciel cały tydzień pracuje w pizzerii Bavooki's Pizza.

Pewnego dnia do ich skrzynki pocztowej dociera zaproszenie na spotkanie absolwentów liceum do którego uczęszczali. Niestety okazuje się, że na chacie poświęconym temu spotkaniu ktoś podesłał link do kompromitującego dla Anthonyego video, w którym chcąc zaimponować dziewczynie w której się podkochuje wszedł na scenę na studniowce i zaczął tańczyć. Na jego nieszczęście, kiedy próbował wykonać salto spadł ze sceny.

Przyjaciele postanawiają wyruszyć do siedziby youtube i poprosić Pana Youtuba o usunięcie filmu z ich strony. Informuje ich, że nie może usunąć filmu, ale oni mogą zmienić film od środka. Ian i Anthony wyruszają w podroż przez youtube, aby znaleźć ww. film i spróbować go zmienić.

ostatecznie okazuje się, że Stevie Youtube zamierza uwięzić ich w youtube i aby się wydostać muszą go pokonać.

Na końcu filmu przyjaciele stają się sławni i bogaci dzięki ich filmowi a Stevie zostaje dostawcą pizzy. Ian poznaje i żeni się z miłością swojego życia- Bradem (dziewczyną od masażu tyłka), a Anthony umawia się ze swoją licealną miłością której starał się zaimponować.

Obsada Edytuj

  • Anthony Padilla
  • Ian Hecox
  • Jillan Nelson
  • Brittany Ross
  • Kristen O'Meara
  • Kevin Will
  • Michael Ian Black

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to drugi film Smosh'a- Pierwszym było If It Were Real
  • W filmie Ian i Anthony nie prowadzą Smosh'a
  • Piosenka do której tańczy Anthony jest nawiązaniem do Pokemon Theme Song
  • Siedziba YouTube w filmie to w rzeczywistości jedna z YouTube Spaces- miejsc gdzie ludzie wrzucający filmy na YouTube mogą nagrywać swoje video